خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود انواع مقاله تحقیق مقاله ترجمه شده نمونه سوالات پاورپوینت وسایر محصولات

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

    دسته :

    اقتصاد

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده24
    قیمت : 13000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی :

دانلود ترجمه مقاله عمکرد مربوط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی : تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی 

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: The performance of multinational agribusiness, effect of product and geographical diversification
عنوان فارسی مقاله: عمکرد مربوط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی : تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۴

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید

چکیده

 

در این فصل ما به بررسی تاثیر تنوع جغرافیایی و صنعتی نرخ رشد ۱۰۰ مورد از بیشترین غذا ها و نوشیدنی های چند ملیتی می پردازیم. در میان شرکت های بزرگی که صنعت غذا و نوشیدنی ها را در سر تا سر جهان تحت تاثیر قرار می دهند مسئله رشد یک موضوع بسیار مهمی، حتی مهمتر از چند ملیتی بودن در صنایع دیگر می باشد. این شرکت ها نماینده یک سوم تولیدات و بیش از نیمی از فعالیت های فنی صنایع مواد غذایی و نوشیدنی های جهان می باشند. شرکت های چند ملیتی غذا و نوشیدنی هدفشان بیشتر افزایش منفعت خودشان می باشد. آن ها دریافته اند که شرکت های بزرگ این فرصت را دارند تا وارد بازار های پر سود و جدید مورد مواد غذایی همانند (انواع سس ، غداهای حاضری و غیره …) شوند و در عین حال کنترل بر روی تولید کالا در بازار برای مواد غذایی مانند (شکر ، آرد و غیره …) زمانی که سود حاشیه اس کمتر می باشد، داشته باشند. شرکت های کوچکتر اغلب فاقد این امکان می باشند زیرا آنان نمی توانند بین سود ناخالص با آن حجم عظیمی از مواد غذایی که توسط شرکت های بزرگتر به بازار می آید تعادل برقرار کنند . شرکتی که ما در این فصل مورد بررسی قرارمی دهیم دارای نرخ رشد سالانه ۳ تا ۴ درصد بیشتر از تولید غذا و مواد نوشیدنی در سطح جهانی می باشد. ولی در سالهای اخیرپویایی خود را از دست داده اند. موارد استثنایی شامل شرکت های بزرگی از ژاپن و بعضی از کشور های اروپایی می باشند که باسرعت زیادی در حال گسترش هستند. برای شرکت های رقیب این می تواند یک مسئله نگران کننده باشد.

 

بررسی تاثیرات متنوع رشد شرکت های چند ملیتی غذا و نوشیدنی ها در پر کردن خلاءهای مربوط به بررسی شرکت های بین المللی می تواند کمک کننده باشد بدین جهت که ویژگی هایشان که شامل همه نوع شرکت های بین المللی می شود ممکن است در تجزیه و تحلیل بخش به بخش آن نادیده گرفته شود.

برای نمونه گسترش کشور ها می تواند مربوط به یک جنبه کلیدی مربوط به تنوع جغرافیایی باشد مخصوصا اهمیت آن مربوط به روش گسترش این شرکت ها می باشد. نزدیک بودن به بازار برای این شرکت ها برای تولید کالاهای مورد نیاز مشتری دارای اهمیت می باشد. از طرف دیگر این شرکت ها بازار های خارجی را به جای صادرات کالاهای خود با کالاهای خارجی تامین می کنند. سرانجام برخلاف تولیدکنندگان اتوموبیل و کامپیوتر ها این گونه شرکت ها تنها با مصرف کنندگان داخلی تعامل دارند. اگر چه این رژیم های غذایی در آمریکای شمالی و اروپای غربی به سمت همگون شدن پیش می روند ویژگی هاای خاص مربوط به مصارف داخلی همچنان قابل توجه می باشند. ویژگی دیگر این شرکت ها این می باشد که این شرکت ها می توانند مقدمه ای برای شرکت های دیگر به حساب بیایند زیرا میانه روتر، قدیمی تر و از نظر بین المللی مجرب تر می باشند. بنابراین تجزیه و تحلیل مربوط به این شرکت ها می تواند از نظر درک منطقی تر شرکت های بین المللی دیگر کمک کننده باشد.

ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

قیمت : 13000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 24 مهر 1395برچسب:ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی,ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی, تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , intelfil.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com